Friends for great taste

  • Kies 6 favoriete smaken
  • Voeg deze één voor één
    toe aan je SIXPACK
  • SIXPACK vol? Rond je bestelling af,
    of vul een nieuwe!

Retourneren en klachten

14 dagen retourrecht

Wil je een bestelling retourneren?

Dat kan! Je hebt het recht om de bestelling zonder opgave van reden en gedurende veertien dagen te ontbinden. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Tijdens deze termijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Wanneer je de bestelling retourneert, dan dien je de bestelling met alle geleverde toebehoren en indien mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Wij zorgen dat het totale aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je bank- of girorekening wordt gestort. 

Werkwijze  bij 14 dagen retourrecht

Als je een product wilt retourneren, is het noodzakelijk dat je eerst contact met ons opneemt. Maak gebruik van ons contactformulier, zie onderaan de pagina of bel 033-2475690. Nadat we je retouraanvraag gegevens hebben ontvangen, ontvang je een  RMA nummer  van ons (d.i. een Retour Autorisatie nummer) . Dat RMA-nummer dien je te vermelden op de verpakking van het product dat je terug wilt sturen. Vervolgens kun je het pakket terugsturen naar ons postadres. Zonder RMA nummer kunnen wij je retourzending helaas niet in behandeling nemen. Als je gebruik maakt van het 14 dagen retourrecht dan zijn de retour verzendkosten voor jouw rekening. Je ontvangt van ons een retourmail als we jouw aanvraag hebben ontvangen. Doorgaans zal Simply Spices binnen 1 werkdag reageren.

Verkeerd of beschadigd artikel

Mocht een product van ons niet aan je verwachting voldoen, dan krijg  je die zonder problemen vergoed.  Wij stemmen met je af of je het door jou bestelde product wilt laten vervangen of dat je je geld terug wilt ontvangen

Wij proberen de bestelling altijd onbeschadigd en netjes bij je  af te leveren. Heb je een verkeerd artikel of een beschadigd artikel ontvangen:  Maak gebruik van ons contactformulier, zie onderaan de pagina of bel 033-2475690. Nadat we je retouraanvraag gegevens hebben ontvangen, ontvang je een  RMA nummer  van ons (d.i. een Retour Autorisatie nummer) . Dat RMA-nummer dien je te vermelden op de verpakking van het product dat je terug wilt sturen. Vervolgens kun je het pakket terugsturen naar het door ons aangegeven adres. Zonder RMA nummer kunnen wij je retourzending helaas niet in behandeling nemen.  Wanneer je de bestelling retourneert, dan dien je het product met alle geleverde toebehoren en indien mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Als wij je een verkeerd of beschadigd artikel hebben geleverd dan zijn de retour verzendkosten voor onze rekening. Je ontvangt van ons een retourmail als we jouw aanvraag hebben ontvangen. Doorgaans zal Simply Spices binnen 1 werkdag reageren.

Tijdens het retouraanvraagproces stemmen wij met je af of je het door jou bestelde product wilt laten vervangen of dat je je geld terug wilt ontvangen.

Overige klachten

Ook bij andere klachten kun je terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar info@simplyspices.nl en vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd foto's mee van de schade.

Je ontvangt altijd direct een bevestiging van ontvangst. Doorgaans zal Simply Spices binnen 1 werkdag reageren op je klacht. 

Een eventueel geschil kan worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Contactformulier

    Contactpersoon informatie

* Verplichte velden